עגלת קניות
סל הקניות שלך ריק
במשחק המיוחד שלפניכם, נלמד על פריטים שונים על-פי חלוקתם לקבוצות,
וזאת תוך פיתוח השפה, יכולת הדמיון והחשיבה ההגיונית,
לצד פיתוח מיומנויות של מוטוריקה עדינה ותפיסה חזותית בשלוש רמות משחק.
כיצד משחקים?(להוראות המשחק לחץ כאן)
משתתף, בתורו, מרים קלף ושואל: "למי יש...?"
ברמה 1:
מתרגלים יכולת שיום – הכרת הפריט שבתמונה והיכולת לציין את שמו.
דוגמא לשאלה: "למי יש בננה?"
ברמה 2:
מתרגלים יכולת תיאור הפריט על-פי תכונותיו ושימושיו – ברמה זו מתרגלים חשיבה מוחשית ושימושית.
לדוגמה: "למי יש משהו צהוב שהוא מאכל?"
ברמה 3:
מתרגלים יכולת לשייך מספר פריטים לקבוצת שייכות אחת – ברמה זו מתרגלים חשיבה מופשטת-מושגית.
דוגמא לשאלה: "למי יש פירות?"
המשתתף שלו פריט מסוים, מכסה אותו בסמן עגול.
מי המנצח?
המשתתף הראשון שהשלים שורה, טור, אלכסון או לוח שלם על-פי מה שנקבע בתחילת המשחק.
לגילאי: 3-6
ס. 1472
דגם: | 190023 |